Kızlar bir şey dicem ama dalga geçmeyin 😂 39+5 oldum ne sancı var ne belirti bugün dr gittim kafası da kanala girmemiş dedi. Yürüyüş hurma sıcak su falan zaten deniyorum da daha demin aklıma şu geldi, böyle afedersiniz büyük abdest yapıyor gibi çömelip ara ara ıkınsak sizce açılma olur mu 🙈😂 gerçekten artık doğurmak istiyorum çok çok zorluyor bebişim beni, tecrübelerinizi fikirlerinizi bekliyorum