Mdilekk Bebeğimin hareketleri eskisi gibi değil azaldı sanki doktora gittim nst çekti normal çıktı bebek dönmediği için pozisyonuyla alakalı pek hareket etmiyor olabilir dedi sizde durumlar nasıl
Buseyllzr Mdilekk bende aynı 31 e girdim gireli az hareket etmeye başladı ama edince çok şiddetli hissediyorum sert vuruyor ozellikle kasıklarıma
Deletedmom_6 Mdilekk yeri daraldığı için normalmiş 🤷🏼♀️ Hareket etmeyince endişeleniyorsan meyve suyu iç sola yat demişti doktorum deneyebilirsiniz bence
zamloss123 Mdilekk bende 31 haftadayım canım bende de aynı önceden yatarken sabah uyandığım da felan kıpır kıpırdı bu aralar azaldı
Mdilekk Deletedmom_6 banada doktorum akşam yemeğinden sonra uzan dinle 10 kere hareket ediyorsa normal 1 saat içinde diye yaptım evet hissettim ama eskisi gibi değil bide dönmediği için şuan ki pozisyonuyla alakalı olabilir dedi 10 gün sonra tekrar gidecegm nst cekicek tekrardan ister istemez korkmaya başladım
Mdilekk Buseyllzr öyle hissediyorum ama eskiden hareketleri çok daha belliydi ve çok hareket ediyordu
zamloss123 Mdilekk bende korkuyorum böyle aklım sürekli karnımda hemen bişey hissetsem durup dinliyorum
Buseyllzr Mdilekk gün içinde çok fazla ayakta kalıyorsanız ondan da olabiliyormus amniyon sıvısı beşik etkisi yaratiyormus onlarda korkmayın birde yerleri daralıyor iyce hareketleri kısıtlanıyor artık 🤗
cgdemm3 Mdilekk 30-31 benimde sakindi gün içinde sayılı hissediyordum hareketlerini 32 yim şuan tekrar hissetmeye başladım hatta bazen canım bile acıyor tekmelediğinde endişelenme canım🥰🥰