Asminsmom Kizlar yeri geldi buraya yazdim yeri geldi internette her bilgiyi okudum ve 1 ayda tam 8 doktor ziyaret edip 7 bin para harcadım doktorlara testlere ama cok şükür ki aştık bu sorunu inşallah size de şifa olur söyleyeceklerim 🙏 Öncelikle suyum 19.haftada 2.5cma kadar dustu daha oncesinde iyiydi bebekten suphelendiler ama cok şükür bebegimde sorun yoktu 3 perinatolog gezdim 2 kere amniosure testi yaptım kacak var mi diye o da negatif çıktı muhtemelen 1 kere akıp durdu simdi nasil onlemler aldığımı söylüyorum 1.Tuzu ve sekeri agzima surmedim vucutta suyu tutmasin bebege gidis engellenmesim diye 2.bütün gün yatıp sadece 1 saat yuruyus yapip tekrar uzandim ki vucut tembellesmesin hizli kan akisiyla bebege akimlar hizlansin diye 3.protein ağırlıklı besledim sut yumurta yoğurt 4.ve gunde en az 4 lt su ayrıca 2 sise maden suyu ve sabahları 1 bardak taze sıkılmış havuc suyu tükettim. Veee bolca dua ettim🙏🙏 Cok sukur 1 ayda 10.7cm'e çıktık Allah hepinize sifa versin😍🤗
Dyg34 Asminsmom allah sana bagışlamıs evladını gözün aydın hersey normala dönmüş paylaşım çare arayanlara bilgi olur inşlh
Asminsmom Yesimustafa insallah birilerine yardimci olur cok zor bi durum bana neler dedi doktorlar caba ve dua ile aştık cok şükür