Eveeet kızlar sonunda bende bugün anne oldum. Çok yeni ve şuan hastane odasından sizinle mutluluğumu paylaşmak istedim😍
Hamilelikte 36. Haftaya girdiğimde bebeğimde gelişim geriliği başladı ve 3 hafta geriden geliyordu. 37. Hafta kontrolüne gittiğimde bebeğimin artık kilo almadığını ama sağlıklı olduğunu söyledi doktorum. Bu arada geride kalmasının sebebi benim kızım çok hareketliydi karnımda maşallah oda kordonunda doğal düğüme sebep olmuştu. Doktorumla ortak karar alarak bebeği riske atmamak adına bugün yani tam 38+0da zorunlu sezaryen kararı aldık. Ben sezaryen olarak spinal istedim çünkü bebeğim için çok endişeliydim ve doğar doğmaz görüp öpmek istedim. Bugün sabah 9da hastaneye yatışım yapıldı. Standart prosedür şeyler uygulandı derken saat 10.45te ameliyathaneye alındım. Saat 11de güzel kızım yanağımın yanındaydı çok şükür🙏🏻 2500 gr 48cm boy ile doğdu miniğim. Ne spinal iğnesinde canım acıdı ne doğum sırasında birşeyden rahatsız oldum valla tertemiz doğurdum arkadaşlar😂 doğumdan 4 saat sonra sondam çıkartıldı ve hiç acımadı. İlk yataktan kalkarken biraz zorlandım ilk yürüyüş biraz zordu ama eşimle kol kola şükür diye diye yürüyüp atlattık. Şuan tuvalete kendim gidiyorum yataktan kendim kalkıp yatıyorum. Kızımın altını değiştiriyorum ve en önemli şeylerden hemen sütüm geldi kızımı bol bol emziyorum ve doyuyor elhamdulillah. Darısı tüüüümmmm bebişine kavuşmayı bekleyen annelere. ♥️♥️♥️