Kızlar merhaba doğum yapalı 38 gün oldu biliyosunuz 40.günde abdest almamız gerekiyor lakin benim hala kahverengi kanımsı gibi gelmeye devam ediyor kesilmedi henüz böyle devam etmesi normal mi acaba birde buna rağmen gusül almalı mıyım 40.günde dinen guslüm sayılır mı kafam karıştı