Gizem29 Selam kızlar 40+4gunluk hamileyim dün nişanım geldi ama baska bir belirtim yoktu doktora gittim hemen doktorum kafası aşağıya çok baskı yapıyo dedi her an olabilir dedi bugünde kasılmalarm var ama önceki gibi degil kasilmayla beraber bel ve sırt ağrısıda çekiyorum ara ara vuruyo geciyo ama çok sık oluyo bunlar sancı veya başlangıcı olabilir mi?
Hatice94 Gizem29 Canım büyük ihtimal Doğum sancısı, şiddetli olmasa da 5 dk da bire düşünce mutlaka hastaneye git. Bende hastaneye giderken ağrılarım çok hafif ama düzenliydi 3 saat sonra doğurdum☺️
Miniklerimm Bacım doğuracan artık nişanında gelmiş. Ağrıların sıklaştıysa acile git veya doktorunu ara
Gizem29 Hatice94 benimde vuruyo ama oyle cok değil bende doğum sancısı daha mi yogun olur diye bekliyorum ama bakalm suan 15dk da bir vuruyo
Hatice94 Gizem29 Ağrı eşiğinde yüksekse hafif gelir sana sancılar. Bende 6 gün önce doğum yaptım çok az ağrı acı hissederek. Sen dakikasını tut canım sancılarının ne olur ne olmaz.