Hlya8058 ay bende 38+3üm 2-3 gündür tekrarlıyor ve uzanınca filan daha çok ağrıyor. Hiç aklıma doğum belirtisi olabileceği gelmedi ilk gebeliğim kasıklarımda filan bi ağrı bekliyordum açıkcası 😄 acabaaa doğumum yakın mı. Sırt kemiklerim böyle birbirine girmiş sıkışmış gibii hissediyorm hattaa sizinde öyle mi