Kesinlikle kürtaj olmalısın.Tecrube etmiş birisi olarak söylüyorum.Ben kürtaj olacaktim fakat gece hastanede doktor, ameliyathanede musaitlik olmadığı için sabahı bekledim ve sansima o sırada düşük yapmaya başladım.O kadar ağrılı bir surecti ki anlatamam.Adet ağrısı ile filan alakası yok.Daha önce hiç doğum yapmadım ama o kasılmaları hissederken dedim ki doğum sancısı böyle olmalı.Ne o ağrıyı,sanciyi çekin ne de psikolojik olarak sürekli o kanamaları pihtilari görün.En temizi gidip anestezi altında ameliyathanede kürtaj olmak, çünkü ben düşük yapmış olsam bile kalan parçalar için kürtaja yine de alındım..Geçmiş olsun şimdiden,dilerim hayırlı bir zamanda tekrar sağlıklı bir gebeliginiz olur🌼