Edadrmz arslanngizem 35+2 deyim normal ağrılarım canım . Youtubedn hamilelikte sırt ağrısı için egzersizleri yap beni çok rahatlatmıştı . Yoksa haftan ilerledikce daha cok zorlanırsın
OzlemK34 Edadrmz benim de mayıs in ortası ama ultrasonda 1 hafta önden gidiyor nasıl olcak bilmiyorum
Edadrmz OzlemK34 sezeryansa doktor zaten ona göre gün verir normal doğumsa zaten mecbur hepimiz beklicez😊
OzlemK34 Edadrmz şeker çıktı bende çocuk kilolu demişti doktor ama hiç doğumu konuşmadık nasıl olacağını
Edadrmz OzlemK34 genelde 37.haftada konusuluyo banada doktorum 37.haftanda çatı muaynesi yapıcam ona göre karar vericez dedi bakalım