ElifAbr Arkadaşlar merhaba, 17 haftalık hamileyim henüz. Fakat bu haftabaşından itibaren sağ kasığımda tarif edemediğim bir sancılanma, kasılma hatta ara ara yanma hissediyorum. Kendimi dinledim uzun uzun ve tekrarlanan bir durum olduğunu farkettim. Ara ara acıyor, bebeğin tekmeleri olsa bu kadar acıtır mı sizce? Ki daha çok erken degil mi bebek tekmesi hissetmek ve acıması icin? Benim gibi bi durum yaşayan var mi? Tedirgin oluyorum. Doktorumla bunu paylaştığımda bunun gayet normal bir durum olduğunu, sıkıntı etmemem gerektiğini söylüyor...
Brlgry ElifAbr benimde sol kasıkta var hep bir ağrı sızı gibi değişik doktorum normal diyordu ben idrar testi istedim üreme çıktı enfeksiyon oysa hiç yanmam falan yoktu sadece sık idrara çıkıyordum bence bir idrar testi yaptırın yaptırmadıysanız
Dilekkkk ElifAbr Canım normal ben 14. haftadan beri yaşıyorum 25 haftalık olduk hala yaşıyoruz doktor normal diyor ama yinede ne olur ne olmaz idrarına baktır
ElifAbr Brlgry idrar testiyle ne alakası olabilir ki canım 👀 benim sıkıntım kasığımda batma ve sancılanma.. Sanki içeriden bir şey baskı yapıyor gibi.
Brlgry ElifAbr canım bunlar normal ama enfeksiyonda neden oluyor bunlara böbreklere kasıklara vuruyor bu haftalarda bebek acı yapmasının imkanı Yok tekmesi bile zaten çok hafif zor hissediliyor eğer tekmeyse tabiki Aklında bulunsun gene 🙋🏼♀️