Sdervisoglu bu kadar abartmayın bence. Sonuca sigara ya da alkol değil. Elbette zararlı cipste. Ama hamile olmasak Bile normal zamanda da tüketilmemeli zaten. Ama böyle aşırı abartıp yesem ne olur diye strese girmeye gerek yok bence. Canınız çok istiyorsa arada yersiniz. Vicdanınız çok rahatsız oluyorsa da yemeyin çok istese bile