Mucizem96 Selam herkese😍 lütfen bilgisi olan söylesin Normal Doğumun boyla ilgisi var mi bu gün doktor boyun kısa sezeryan olursun dedi 25 haftalık hamileyim içimi karartti normal hep yanına gittiyim doktor normal doğuma uygun dedi sadece bir gün gittim yanına artık doğum yapacağım doktorun yanına gideceğim ama bu doktor biraz kafamı karıştırdı
Seymahamza Mucizem96 150 cm altındakilerde sezaryen olması gerekiyormuş üstündeyse sizinki sıkıntı olmaz inşallah 😊
eti Mucizem96 dogru canim. Uzun ve yapili insanlar daha kolay yapiyormus. Ama digerleri yapamaz diye bu kaide yok. Sadece zor olur olursa demek istemistir.
Mucizem96 Seymahamza 1.50 altında ama araştırdım normal doğum yapanlarda çok kısa boylu olupta inşallah sıkıntı olmaz Allah tüm hamile annelerimizin yardımcısı olsun doğum çok zor hayırlısıyla herkes bebegini kucagina almayı nasip etsin😊
Elcnerdgn Boyum 172 ve doktorum uzun boylu bayanların normal Doğumları daha kolay olduğunu söyledi 🤷♀️☺️
BarBeyzazer Mucizem96 korkma canım Allah’ın izniyle çatın da uygunsa sular seller gibi doğurursun inşallah 🙏🙏
OzenMeryem Benim de 145 falan 😏 34. Haftaya girdim bugün sancılar hafiften başladı inşallah normal olur 🙏🏻
Mucizem96 BarBeyzazer bide yalnızım teselli edecek kimsem yok eşimden başka evde hep yalnız düşün düşün deli olacam
BarBeyzazer Mucizem96 Yavrunu düşün onuda kendinide üzme öyle yada böyle bu serüvenin sonunda kavuşmak var ☺️
Mucizem96 BarBeyzazer doğru canım zaten herkes üzdü ağlattı bir Allaha sigindim bir bebegimi düşündüm iyiki Allah nasip etti diyorum şükürler olsun bir doktor meselesini hall ede bilsek iyi olur
BarBeyzazer Mucizem96 4 tane doktor değiştirdim en son 5.yi 33 haftamda buldum içime sinen doktoru hallolur canım ☺️😊😁