11+2 yim. 2 gün önce çok sancılı bir kabızlık yaşadım anmak bile istemiyorum. Ve o günden beri hala tuvalete çıkamadım karnıma ağrılar giriyor karnımi şiş hissediyorum. En etkili ne yapabilirim bağırsak problemi için. Zeytin yağı içtim kayısı aldim yedim su içiyorum.. hala rahatsızlığım devam ediyor.