Sdt3456 Bu durumu yaşayan varmı kızlar 14 haftalık hamileyım karnım çıltı belirgin açıkcası. Karnımın sol tarafı sağa gore daha buyuk duruyor bunun sebebı nedır bılıyormusumuz Doktora gıtsemmı korkmuyorum degıl
yigitinannesiiiii Sdt3456 bence dediğim gibi bebişin kesesi o tarafta ise ondandır ama içim rahat etsin dersen doktora gözük 😉