annecik12 22+4 deyiz bebeğimin hareketini dünden beri daha aşağıdan veya daha uzaktan net olmayacak şekilde hissediyorum ama normalde göbeğimin olduğu yerden elimle hareketleri daha net hissediyordum . Bu normal mi evham yapmak istemiyorum
annesinin_beybisi annecik12 ben 20 haftaligim bazen karnımda hareket ediyor bazen özel bölgemde birşey pır pır ediyor sanki bu aşağıda mı demek yani tam anlayamiyorum🤔
Mihribancglr annecik12 yeri geniş şuan yayıla yayıla hareket ediyor canım bide makat geliş olunca çok normal 25 haftadayım biraz daha yukarıda hissediyorum tekmeleri
Esmakks annecik12 bende aynı şeyi 27. Haftadan beri hissediyorum şuan 31 iz hep aşağıda snaki çıkacak 😂 korkutuyor ama duruş şeklinden kaynaklıymış poposu aşağıda dedi doktorum dönmedi minnoş hala
Aliyegunes Yapma canım bnimde öyleydi asadida derinden hssdiyiodum bugn doktor makat geliş dedi ondan 26jaftalgm
busey_42 Aliyegunes ayy benimkide ilk baştan beri makat geljşi 22+4 haftalığım ama net hissetmiyorum aşağıda hissediyorum ne zaman yukarıya çıkar acaba
zehracalisgan busey_42 bebek sürekli hareket ediyor korkma ben 22+5 teyim yukarda da hissettigim oluyor kasıklarda da o biraz bebege baglı korkma sakın❤️
zehracalisgan annecik12 düzelicek bir şey yokki senin bebiş biraz nazlı😍❤️ Benimki biraz hiperaktif durmuyor ki azcık karnını sallayabilirsin losyonla karnını ovabilirsin o hissedecektir aynı anda da konuş faydasını göreceksin❤️❤️
Aliyegunes annecik12 Alanı geniş şuanda korkma düzelir daha çook döner bu arada doktorum bana ilk gebeligimde 15dk sağ 15 dj sola yat demosti döndü normal doğurdum
zehracalisgan annecik12 ebemiz bize sey dedi 2 saat boyunca hiç hissetmezsen yemek ye tatlı ye 1 saat daha bekle yine hissetmezsen doktoruna danısmalısın diye buna dikkat edin sadece
annecik12 zehracalisgan yani hep böyle kalmayacak 🥰 aynen ya gerçekten nazlı olduğunu nerden bildin ilk günden beri böyle 🥰🥰 teşekkür ederim
annecik12 zehracalisgan küçük hareketler hissediyorum ama alttan uzaktan yani diğer hareketler gibi net değil benim gibi böyle hissetmişsiniz o yüzden karıştırmıyorum diye düşünüyorum inşallah
annecik12 annesinin_beybisi ayakları aşağıda demekmiş yani makat geliş ama doktora sormakta fayda var