aasenamerve Ciselbasaran ben de doktorumdan çok memnunum ama uncalı meydan hastanesine gidiyorum aşırı dandik bi hastane. Keşke doktorum başka hastanede olsaydı 😒 sizin kaç haftalık bebek ?
aasenamerve SevgiSungur bu kadar erken gösterdiyse erkek mi yoksa 😊 biz 24. Hafta öğrendik kızımız olacağını valla 😂
SevgiSungur aasenamerve %80 kız dedi ama yine de kesin demiyorum deri 2 hafta sonra tekrar bakalım dedi acaba değişme ihtimali olur mu ki 🤗
Senis Bende antalyada😊😊 Medstar topcular sanem hanima gidiyorum 20 haftalik hamileyim ve cok sukur ki memnunum doktorumuzdan.
SevgiSungur Senis ben ilk ona gitmiştim ben memnun kalmayıp değişmiştim ama siz memnun kaldıysanız ne güzel 🤗
aasenamerve SevgiSungur bilemiyorum ki bana hiç yüksek oran vermedi göremedim dedi haftalarca sonra kıza benziyo dedi detaylı ultrasonda da kesinleşti 😊
SevgiSungur [bilinmeyen] nilsem hanım için mi öyle dediler yok aksine çok güleç bir insan sürekli Gülümser çok enerjik ama tabi kişiye göre değişir