moom222 Kızlar yardımcı olursanız sevinirim yeni doğan bebeğe neler alınır yeni doğduğunda kaç takım 0-3 aylık kaç takım 0-6 aylık kaç takım 6-9 yada 0-9 hangisi doğru bilmiyorum ilk gebeliğim fikrim yok arastirarak bazı şeyleri kendim yapmaya çalışıyorum
Nskyhn moom222 benim arkadaşlarım bana yeni doğan seti yani hastane çıkışından 1-2 tane al. 0-3 aylık zibinlardan 6 tane al , 6-9 ay diye gidermen 6-7ser tane zıbın al xediler annem de öyle diyor. Ağız mendili bol alınması gerekiyormuş.
vgc moom222 merhaba ben haziran ayında doğum yapacağım 3 yenidoğan 3 tane de 3 aylık beyaz iç zıbın aldım. 2 tane hastane çıkışı aldım az parçalı. Tulum alt üst takım toplam 5-6 tane aldım hepsi 3 aylık. Yenidoğan kıyafet almadım diyebilirim. Az kıyafet aldım bir de kiminle konuşsam çok alma lazım olunca alırsın dediler.
vgc moom222 ağız mendili çok aldım english home olanlardan çok güzeller. Müslin örtüler aldım 4-5 adet
uzaldlal moom222 valla ben yeni doğan az almıştım çabuk büyür dedi herkes 2 gün önce arkadaşım yeni doğum yaptı 0-3 aylık giydirdi o kadar büyük geliyo ki ağzına kadar çekmek zorunda kalıyo alt tulumu 😂 O bana yeni doğan çok al dedi şimdi bir sürü yeni doğan alışverişi yaptım tekrar 😂
Mine44 moom222 Bnde çok merak ediyorum bu postu açtığınız için teşekkürler 😂 benmki Ağustos da doğacak inşallah kafama göre alıyorum her aydan biraz . İnşallah doğrudur 😂😂
Gzmnrayd Mine44 az alin cok almayin elinizde kalmasin .en kotu ihtimalle yetmedi yerde siparis verirsin netten
Gzmnrayd moom222 oncelikle kiyafet degl arac gerecleri almaya calisiin .Hastane cikisi 1 tane 10lu set alin bence 2 tane 5li .ilk 3 ay cabk gecer ve herkes kiyafet hediye alio .sen bütcene gore her aylar iicn 8 tane bence.Gunde 1 kere degistrsen hafta da 7 yapar ztn.her gun camasr atcak da degilsin
Gzmnrayd Nskyhn civil .e bebege gore daha uygun geldi bana ve tekli satilio eldivenler .sapkalar .coraplar bir sepette oluo uygun fiyata
serpilctn moom222 bana kalırsa 0 yas çok az al hepsini 3-6 ay arasi al benim arkadaş hepsini 0 aldı şuan bebek 1 aylık hepsi küçük geliyor çok çabuk büyüyorlar kilo alıyorlar