Merhaba ben Karabük medikara gidiyorum 12 nisanda doktora gittim doktor çok şok olmuş bi şekilde bebek 34+2 karın çevresi 33+2 kilosu 2130 gr dedi sonrasında asla zayıf bi bebek gibi bi konuşma yapmadı sadece şunları söyledi “vücutta orantısızlık, gelişim geriliği” gibi sadece olumsuz şeyler söyledi.
1 hafta sonra seni acil görmem lazım dedi.
Benim içime sinmedi 14 nisanda 34+4te Ankara’ya zahide küçük’ün muayenesine gittim çok ilgiliydi içimi rahatlattı bebek 2350 olmuştu 2 günde hala 1 hafta geriden geliyor dedi ama bi problem yok dedi.
Hamileliği bu şekilde ilerleyen var mı ?
Yarın tekrar kontrolüm var çok merak ediyorum kaç kilo oldu ve doktor ne diyecek
Bu arada kordanda normalde 3 damar olması gerek bizim 2 damarımız var yani zaten detaylı ultrasonda bu durumun kiloyu etkileyeceğini küçük bi bebek olacağını söylemişti detaylı için gittiğim perinatolog ve bunu doktorumda biliyor.