ortak Merhaba arkadaşlar. Bugün kontrolüm vardı ve doktor bebeğin kafası aşağida dedi. Rahmime yakınmış ama doğum kanalında değil. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Ya da bilgisi olan?
AysunUgur ortak benim bebiş de 26 haftada doğum pozisyonu almıştı, normal canım, dönmüş olması doğumun da başlayacağı anlamına gelmez
edis22 ortak bu haftalardan itibaren bebek dogum pozsyonuna geciyormus diye duydum. Ama yinede tam bilgiyi keske dr’unuza sorsaydiniz akliniza takilanlari
Busra2089 Benimde 27.haftamda dönmüştü şu an 33+3 geçen hafta gittiğimde doğum pozisyonunda hala ama kanala inmemiş dedi doktor
GgKk654 26.haftadayum bende bugun bebek ters dedi ama inşallah döner doğum zamanına kadar Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah
ortak Doktoruma sordum hareket etmeseydi sorun teşkil edebilirdi ama hareket ediyor dedi. 2 hafta sonra tekrardan gelmemi söyledi. İçimi rahatlattıniz kızlar. Teşekkür ederim.
Dilara9406 ortak bizimkide 27 den beri bas asagi 36+5 olduk en son gittigimde de öyleydi yani bi sorun yasamadim