Merhaba son adet tarihi başlangıçı 20 Mart 28 günde bir çok düzenli regl olurum daha önce bir gebeliğim oldu ve 9 haftasında kalbi durdu zorunlu kürtaj yaşadım ve aradan 1,5 yıl geçmişti adetime 5 gün kala erken gebelik testim pozitif çıktı kimyasal bir gebelikse diye bekledim ancak ne lekelenme ne adet kanı yok birde son 7 8 gündür göğüslerim çok şiş ve hassas öyle ki üzerine yatmaktan dahi korkuyorum sizlere 4+1 gibi hesaplanıyor sizce ne zaman beta hcg ne zaman bakılmalı inşallah hepimizin kucağını sağlıklı güzel meleklerle doldursun rabbim 🙏