Kızlar 37+3 günlük olduk ve bugün doktora gittim ve açılmam yok. Çatala çıktım ve orda olan oldu panik atak hastası olduğum için korktum beceremedim normal doğum yapamam dedim ve baktı açılma yok sezeryan o zman dedi :( doğumu haftaya perşembe sezeryan belirledik. Gerçekten ne yapacağımı bilemedim normal istiyorum ama panik atak doğuma sıkıntı yarattığı için sıkıntı oluyor SEZERYAN olan arkadaşlar sizce önerirmisiniz ?