Arkadaşlar öğleden sonra kanamam oldu gittim hemen serum verdiler ultrasonla Altan baktı bebek gayet iyi dedi kalp atışları felan gayet güzel dedi bende 2 kese var ama birisi boş simdş yine kanama oldu parça desem parça değil ne olduğunu anlamadım yalvarırım biri baksın acaba diğer kese mi düşüyor doktorum zamanla kaybolur demişti hatta kanama olabileceğini bile söylemişti