Ben 21 haftalık hamileyken aldm çilekten
Ocak ortalarıydı
Şimdi 34 haftalığm doğum 20 mayıs kızımız geliyor
Büyüywn yatak coton seri inekli aldım
Beyaz gri ama dolabı ortadı camlı tüllü aldm
Lambası halısı uykuseti dolap yatak şifonyer duvar rafı sünger yatağı cübinliği 15 bin verdik 6 ya böldüler
İşyerinden arkafaşlar çok memnun heö çok ew taşımışlar hem 3. Çocuk büyüyormuş aynı takımda
Sağlam güzel şık
Bide caploonba ya baktm o daha pahalı hem tipi hoşuma gitmedi çok çeşit yoktu