mgcyldz Selam kızlaaarcım 🌸 9+4 lük ultrason fotosu paylaşıyorum . Doktorumuz hiç iyi cekemiyor gibi ama sanırım keseden tahminde bulunanlar vardı. İnşallah buradalardir :))) https://resimyukle.io/r/bncmDA7xC2
Mirdemir Bana erkek gibi geldi benim fasülye gibi kesem ve kız olduğunu söyledi dün doktorum yuvarlak olunca erkek diyorlar diye biliyorum 🌸