enesayazmoom ben 6 haftalıkken söyledim. Bencede geçsin bir çünkü kanama vs oluyor bu haftalarda . Ne olur ne olmaz bir netlessin bebiş keseyi görün söyleyin. Ben çok çok yakın arkadaşlarıma söyledim onda 3. Ayına girerken .şimdi 5 aylık olduk hala yakın akrabalarından kimse bilmiyor. Ne gerek var. Bildikleri zaman ne oluyor ki sanki. 😀