Kizlar birseyi merak ediyorumm ya simdi bebisler oynadikca mesela o gobek havaya kalkip inmesi hani disardan belli olmasi bu bebisin kilolu oldgu anlamnami gelir . Benim cok ole kalkip inmio larnm ama surekli aktif hareketli oynuyor pit pit atiyor cok sert oynadgda oluyor ama dışarıdan cokda belli olmuyor acaba diyorum zayif bir bebekmi.kontlrmzede 2 hafta var daha