Esila ismi Kur’anda İnsan suresi 25. Ayette geçiyormuş sabah akşam rabbini an demekmiş birde ikindi ile akşam arasındaki vakit demekmiş.
Elisa ismi ise Kur’an da geçmiyormuş ama Hz. Zekeriya ’nın hanımının ismi ve cennet kapısında bekleyen melek anlamında imiş.
İkisinin arasında kaldım sizce hangisi olmalı?