Nerminakyel01 Arkadaşlar 5 nisanda tetanoz asisi oldum olduğum kolum hala sis ve agriyor neden olabilir acaba ne yapmam laizm cok korkuyorum bulunduğum yer de kpy
Askiletotomsu Nerminakyel01 bsey yok bunda Abartmayin İsterseniz buz çıkarın buzluktan Onu beze sario tutabilirsiniz
Ozkandenz Nerminakyel01 bende aynıydım maalesef tetonoz aşısı öyle pamukla kolanya bi de buz . 1 hafta sürüyor şişlikte ağrıda
edis22 Nerminakyel01 ilkinde 8 10 gun agrisi oldu ama 2incinde 5 6 gun ve sonra gecti. Ama hafif sislik duruyor gibi bendede
Nerminakyel01 edis22 ya ben bugün doktora gittim krem verdi antibiyotik sürdüm 3 4 saat sonra beyaz kremsi bir sey aktinkopumdan cok tedirgin oldum . 🥲