Karnımın içinde gidiyor gibi hissediyorum birde kalp atışı gibi. İlk 16. Haftanın sonunda hissetmiştim ama ondan sonra tekme hiç hissetmedim aynı kalp atışı gibi hissediyorum tekme ne zaman hissederim. Birde şuan bebek göbeğimin altında mı ne zaman yukarıya çıkar