Mucizebebellerim_ Ben kovid pozitif olduğum ve nişanım da geldiği için daha fazla bekletmediler, bir an önce aldılar ama kovid sebebiyle ameliyathaneyi en son kullanan ben olayım diye saat 15.30 gibi girebildim doğuma. Bir şey yeme, su da içme dendi. İnsan fark edemiyor beklerken ama zaman geçmiyor inanın. Ne kadar erken o kadar iyi bence.