arbustoo yok ben 12+4 de ikili test yaptırdım herşey normaldi down sendromu falan yoktu zaten 15 haftalikken ki ölçümleri böyleydi simdi mesaj attim sordum vesvesene yapmışsınız bu haftalarda FL (bacak boyu) kısa olabilir dedi geçti endisem doktorum cok ilgili hemen cevap veriyor mesajlarıma içimi rahatlatti😊