Tahraebru Kizlar 11 haftadayim bugün doktora gittim 1 Hafta sonra tekrar gel ikili tarama testi yapicam dedi nasıl oluyor bilgilendirirmisiniz aç karnına mi yoksa tok karnına mi yaptırdınız kanda alıyorlarmı
benimmdunyamm Tahraebru aç tok fark etmez gidiyorsun normal muaneye ediyor ensesini ölçüyor burun kemiğine bakıyor birde kan veriyorsun o başka birşey yok
Aslanbuse23 Tahraebru tok gitmeni tavsiye ederim sonuç itibariyle kan veriyorsun 🙃 benim doktorum tok karına gel demişti kan verdikten sonra canım çok tatlı istemişti tok gittim halde
Tahraebru benimmdunyamm bugün aç gitmiştim belki kan alır diye midem çok bulandı ekmek yedim kesmedi hala elim ayağım ne biçim halsizim öğleye kadar aç durdum şu dahi icmedim
EdaYurtseven Ben özele gidiyorum haftaya da ben gideceğim tok gel ve girmeden yarım saat önce bitter çikolata ve vişne suyu iç dediler 🙈🤰
Tahraebru EdaYurtseven neden ki bana hiç bişey demediler önce kan mi verdiniz yoksa doktor mu kontrol etti herzamanki gibi ultrosyondan bakıyorlar degilmi kaç haftaliksin cnm