kucukcivcivim Kızlar selam, sabah post açmıştım çatı muayenesine girdim diye. Lavaboya gittiğimde kahverengi lekelenmem olduğunu gördüm şimdi, sümüksü ama az bi lekelenme gelmiş. Nişan diye gördüğüm fotoğraflar hiç böyle değildi. Nişan mı oluyor acaba?
okuyor kucukcivcivim çatı muayenesi sonrası kahverengi, kırmızı lekelenme olabilir demişti doktor bana
kucukcivcivim okuyor bana bir şey demedi de burda öyle okumuştum. Ama azıcık olunca nişan mı anlamadım açıkçası
Glsmsare Canım bende perşembe günü çatı muayenesi oldum Cumartesi kahverengi akıntım gelmeye başladı hala devam ediyor doktoruma sordum bgün açılman olduğu için akıntın olur dedi açılma oldukça oda yoğunlaşır dedi korkma açılman olmasaydı çatı muayenesi yapmazdı zaten açılman olduğu için kanaman oluyo olabilir
kucukcivcivim Glsmsare açılmam hiç yoktu sadece yumuşama var dedi. Bu hafta doğum yapmak zorunda olduğum için çatı muayenesi yaptı doktorum. Dediğiniz mantıklı geldi. Teşekkür ederim 🙂