Ay ben hayatımda ilk defa şalgam içtim 🤭 ilk defa denedim ama çok hoşuma gitti acılı şalgam tuzlu ekşi baya hoşuma gitti ve baya yarım litre falan içtim İnternette tuz oranından ve acılı olmasından ötürü zararlı diyor ama ne biliyim burda bi de içenlere sormak istedim 🥲
9 haftalık gebeyim