Merhaba kızlar iyi akşamlar. Bugün itibariyle 25 haftalık oldum. Geçen gün markete giderken sağ tarafıma çok kötü bir ağrı girdi baya sancılandım. Yürüyemedim bile. Oturdum kaldım. Eşimi aradım beni gelip almasını söyledim. Bugün yine bişey almak için dışarı çıktım gittiğim yer de çok yakın. Yine ayni şekilde sancılandım yine yürüyemedim. Zorla eve geldim Hala ağrılarım var. Eğilip doğrulamıyorum. 2 haftadır da bebeğin hareketlerini çoğunlukla sağda hissediyorum. Neden böyle oluyorum bilen var mı? Diğer hamileliklerde hiç böyle bir şey yaşamadım