Momtolittlebee bize yurtdışından bi akrabamız kanz marka anakucağı gönderdi. Kendi bebeğine kullanmamışlar, bizde kullanalım diye. Eski model pille çalışıyor ama şimdiki aklım olsa beşikten önce elektrikli anakucağı alırdım. Elim ayağım resmen, 6 aya kadar dik oturamıyor o yüzden yatırıyorsun, 6 ay da kısa bir süre değil vallahi benim bebeğim 4,buçuk aylık doğdundan beri kullanıyorum. 0 almak zorunda değilsin, 2.ellere de 0 parası istiyorlar farkındayım. Manuel alacaksan hiç alma bence