keremveannesi Kızlar 34+3 haftalık hamileyim yaklaşık 2 haftadır başlayan mide yanmam var ama aşırı 😥 beni çok zorluyor kor alev gibi yanıyor yemek borum da aynı şekilde . Böyle olan var mı ne iyi gelir buna
Gulra keremveannesi aynı haftadayız. Benimde midem alev alev. Tek geçirem buz gibi yoğurt. Ne gibi şikayerleriniz var başka. Benim karnım ağrıyor
esratmbs keremveannesi ayran dene canim bana o etki ediyor reflum cok kotu oldu bir ayran geciriyor koyu olucak yogurdu cok cirpmadan
Kubraygun_ keremveannesi kuzum bu haftalar ileri olduğu için süt maden suyu felan kesmiyor direk eczaneden rennie duo süspansiyon al yanmaya başladığı anda iç kesiyor direk 😘 ben hemşireyim benim de çok yanıyor ben bu şekilde başa çıkıyorum
Deletedmom727271 Maden suyu, yeşil elma yada ılık süt rahatlatır canım. yada bir dahaki gidişinde doktoruna danış ilaç da verebilir.
keremveannesi Gulra mide yanmam bel kemikleri ağrım çatı kemikleri ağrım oluyor birde çocuk çok kasıyor derim parçalanacak gibi hissediyorum 😥
tube Sizin yanmanız geç bile başlamış bence şanslısınız, ben 25.haftadayım ve en az 5 haftadan bu zamana yanmalarım var. Doktor gaviscon önerdi ve yandıkça miden içebilirsin herhangi bir sakıncası yok, dedi
Damla1995 keremveannesi bana bitek sakız iyi geliyordu. Her frsatta sade falım cigniyodum. Blmiyorum ama ben cok faydasni gordum.
keremveannesi Damla1995 her defasında dolgum düşüyor kuzum sakıza tövbe ettim hamileyken de dişle uğraşmak zor biliyorsun 😅😅
Hemsireeeana keremveannesi ben 2.aydan beri midemi çekiyorum gece SOLA YATIN inanılmaz rahatlatıyor birde renniesiz yada gavisconsuz yaşamayamaaaaammmmm
zehracalisgan keremveannesi ben mide ilcı kullanıyorum yanmadan uyuyamazdım doktoruma sorarak pantech kullanmaya basladım basladıgımdan beri hiç yanmam falan yok cok sükür