Bende beyazlarım çıkıyor diye boyuyorum siyaha. Tam boyayacaktım hamile olduğumu öğrendim. İlk 3 sy kesinlikle önermiyorlarmış canım o koku ister istemez çekiyorsun içine ve saç diplerine değiyor vucut onu alıyor. 3 aydan sonra da bitkisel saç boyasını tavsiye ediyorlarmış. Bilgim bu şekilde