BirDilektuttum Kızlar selam bu gün 38+1 olduk muayenemiz vardı doktorum Çarşamba gününe gün verdi sezeryan olacağımmm çok heyecanlıyımmm ve korkuyorummmm
3ErkekAnnesiii BirDilektuttum saglıkla kucagınıa al canm inşallah 🙏 bende Perşembe günü 38+1 de üçüncü sezeryan ile doğum yapacağım inşallah 🙏 siz genel anestezi mi olcaksnz spinal mi acaba
BirDilektuttum 3ErkekAnnesiii valla konuşmadık ama sanırım spinal olur bana kalsa genel anestezi isterim gerçekten çok korkuyorum tercihim sorulursa genel anestezi diyeceğim 🙁 sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🙏🏻