Sbhan Dilekdmr27 ahh bebislerimiz ayni gun dogacak.Benimkindede suanlik bi tık yok gelmek istemiyor hanfendi😂
Suna0991 Dilekdmr27 bizimde son 11 ama oğlumuzdan ses seda yok anasından kopamıyor cocumm 🥰🥰 sertleşme 2 gündür var bendede çok geriliyo karnim toparlaniyo bi yerde dogum belirtisine girer mi bilmem