Reshaa yani gaz sıkışması gibi bi ağrı ile başlamştı benim. Çok üşütürsünde kasıkların çekilir ağrır ya öyle gibi ya da kabız olursn wc çıkamazsn böyle aniden kitlenirsin kramptan. Öyle bi ağrı ile başlamştı. Bel ağrısı gihi değildi benim. Ondan hi fikrim yok. Bence bi dr a git. Bel ağrısıysa boşuna çekme ağrı doğum diilse. Bide karnın burnunda ne temizliği sorması ayıp olmasn :/ neden bu eziyeti yapıosnz kendinize anlamıorm gerçekten