Anneolanbiri Siz neler aldınız ve nereden aldınız? Rattan modeller hoşuma gidiyor ama ışığı yayma konusunda oda çok karanlık kalacak gibi geliyor kararsız kaldık
Eslemmiraaa Anneolanbiri bebişimin odasına bunu aldım büyükse odanız rahat kaldırır ebattı geniş ama satıcının çok daha güzel ürünleri var https://ty.gl/opulvjdky3
Anneolanbiri Eslemmiraaa bu model de aşırı güzel hatta biz de bakmıştık ama ışığı yayma konusunda nasıl acaba kullandınız mı ürünü
Eslemmiraaa Anneolanbiri kesik kesik bir ışık yok odada ama etrafı kapalı olduğu için tabi açık avizelere göre bı tık daha az ben odamda şuan kullanıyorum bana yeterli geliyor fakat benim led ışıkda var odada ama olmasada çok aydınlık olmasını istemezdim heralde yeterli yani