Selam kızlar
İkiz anneleri 18. Haftadan bu yana ara ara kanamam oluyor. İlk köyü kahverengi şimdi ise tamamen kıpkırmızı. Doktora gidiyorum kalplerini duyuyoruz ama böyle devamlı kanama olması beni endişelendiriyor. 19. Haftadayiz hissetmiyorum hareketlerini bişey olsa haberim olmayacak 🥺
Sizde de böyle problemler var mı ?
Dertleşelim