Srdm Hamile olduğumuzu öğrendiğimiz andan itibaren ,her kontrole gittiğimizde her an merak ederiz acaba sağlıklı mı iyi mi gelişiyor mu haftasıyla aynı gidiyor mu geri mi iyi mi bunlar çok normal hepimizde oluyor Ama daha 8 haftalık bebek doktor iyi diyorsa gelişimi osu busu bu kadar küçükken daha sorulması kıyaslanması değişik geliyor boyundan kilosundan çok şuan sağlıklı olması önemli her bebek kendine özgüdür Ben daha bu kadar küçükken şimdiden bunları düşünmeyin dedim kilo boy ilerleyen aylarda önemli şuan gelişimi iyi o önemli biraz komik buluyorum haliyle daha mm gram bu kadar erken sorulması değişik daha ilerlemiş haftalı hamilelerde aynı şeyi düşünür ilerleyen zamanlarda sizde ,Kısacası anlatmak istediğim bunlara şimdiden takılmayın düşünmeyin keyfinize bakın demekti, hayırlısıyla büyüsün karnınızda sonra kucağınızda 🎀