Yesimtzn Doğuma 42gun gösteriyor uygulama normal doğum olcak ne zmn geleceği belli deil çikolata siparişi vermek istiyorum bayatlarmi evde kalsa
Fattooss Çikolata deposundan sipariş verdim hem uygun fiyatlı hemde 1 yıl bozulmadan duruyor diye okumuştum siz yine de alırken sorun ama 40 gün az kalmış bozulmaz bence
DerinKoss Fattooss Doğumuma 70 gün var bende çikolata deposundan sipariş verdim azönce, dediğiniz gibi 1 sene raf ömrü var zaten sorun olmaz diye düşünüyorum bende 🙂
ozgese-s 1 ay önceden yaptırmıştım canım çikolatadeposundan doğum yapalı 2 ay oldu hala tazecik duruyor serin bi yerde saklarsan bişey olmaz ☺️
Nur22Elif Çiçek sepetinden kardeşime hediye çikolata almıştım. Geldiğinde bile bayattı. Kim bilir ne zamandan kalma. Skt sorup öyle al mutlaka.