gizemrdpl Kızlar 18.haftalık hamileyim iki tane altta yirmilik dişim çıkıyor ama sanırım çıkmaya yer yok kucuk beyazlık var sadece agrı yapıyor bir de bir dişim de yemek yerken ağrı oluyor gebelikte diş çekimi veya dolgusu yaptıran var mı?
Moonlight1 gizemrdpl ben 20. Haftadayken doktorumdan onay alarak çektirdim canim ikinci trimester dönemi diş tedavisi için uygunmuş ama röntgen filmi çektirmedim
burcinvrl6006 gizemrdpl 6 aylıkken 20lik dişimi çektirdim canıım doktoruna sorup git bence bir an önce sonra sıkıntı oluyo çünkü hiçbir sakınca yok