Hulyaaaaa75 Gul11 ayy cok tesekkür ederm canım bliyorm bende hep oyle oluyorm birnn hele bu hastalgı yasadgnı duyunca okdar üzülüyormki yada biri kurtuldum dediğinde okdar sevniyormki seni çok iyi anlıyorm allah raz ı olaun ❤️
Oykuzey Hulyaaaaa75 Maşallah ne kadar mutlu oldum 😌 Hastalıklardan çok çok korkuyorum. Rabbim tüm şifa bekleyenlere şafi adıyla şifalar ihsan eylesin. Çok geçmiş olsun, gözünüz aydın olsun. 😌
deletedmom213 Hulyaaaaa75 çoooooook mutlu oldum . Allah meleğini bağışlamış. Allah bol sağlıklı huzurlu mutlu günler geçirmenizi nasip etsin, hepinize sevdiklerinle uzun ömürler diliyorum❤️Çok mutlu oldum bende ❤️❤️❤️🙋🏼
Hanifeak Hulyaaaaa75 bende Doğum yaptıktan beş ay sonra annem rahim kanseri oldu çok zor bi süreçti çok şükür atlattık bizde , sizi çok iyi anlıyorum gözünüz aydın rabbim bütün hastalara şifa versin 🙏
Kbrsoy Hulyaaaaa75 Canım gözünüz aydın. Rabbim bi daha yaşatmasın inşallah seninle birlikte ben de mutlu oldum 😍