Kokoshbaby Merhaba anneler 2 gün önce kan testi yaptirdim.kanimda toxoplazma ya rastlandı doktorum perinatoloji bölümüne gönderdi çarşamba günü ne randevum war. 7 haftalik gebeyim cok korkuyorum bu konuda biraz aydinlatabilirmisiniz
Zehraa12 Kokoshbaby evde evcil hayvanınız varsa onun kumundan geçiyor genelde tam yıkanmamış sebzeler az pişmiş et tavuk yumurta az pişmiş şeyler de toxoplazma yapıyor doktor tavsiyesinde bulunub her denen şeyi yapmayın
Dikkatbebekvar Kokoshbaby beni de perinatolojiye yönlendirdi ama randevu alırken sekreter ilk önce enfeksiyon bölümüne gideceksiniz duruma göre buraya yönlendirilip amniyosentez yapılacak dedi. Zaten amniyosentez de bu haftalarda yapilmiyo. Bende 6+5im. Bende de toksoplazma çıktı çok stresliyim. 😔😔 Yarın gideceğim enfeksiyon doktoruna
Dikkatbebekvar Kokoshbaby beyinde su toplanması körlük vs hastalıklara yol açıyor doktor çok bilgilendirmedi günlerdir internetten araştırıyorum ben de.
gozgozanne Dikkatbebekvar internetten çok bakıp moralini bozma canım..avidite testi istiyorlar toxoplazmayi ne zaman geçirdiğine bakılıyor yuksek çıkarsa gebelikten en az 4 ay önce geçirildin çıkıyor. Doktorun yonlendirecektir. Avidite istemedi mi? İnternette çok korkunç şeyler yazıyor bakma hiç
Dikkatbebekvar gozgozanne bugün enfeksiyon doktoruna gözüktüm çok yavaş artmış muhtemelen yokrur aviditeyi bekleyelim dedi. avidite testi beklediğim demek
gozgozanne Dikkatbebekvar iyi hadi büyük ihtimalle öncesinden geçirmiş sındır insan panik yapıyor anlıyorum seni