elifinannesiii Kızlar daha bir kaç saat önce post açmıştım bugün kontrolden geldim cuma suni sancı diye şimdi nişanım geldi aşırı gerginim şuana kadar korkum yoktu. Ama şuna ellerim titriyor .41+0 ım acaba beklesem mi hemen gitsem mi
OzlmMmmm elifinannesiii canım sadece nişansa ve hastane yakınsa sancın gelene kadar evde bekle ben su geldi diye hastaneye geldim. Sabahtan beri bekliyorum patladım burda sıkıntıdan
ecemsmom elifinannesiii sancıların var mı varsa sıklığına bak ben 3 dakikada 1 olunca gitmiştim gece 3 te gelmiş sabah 10 da hastanedeydim
ecemsmom elifinannesiii bende öyle sanıyordum ilkten 10 dakikada 1 di sıklaştı takip ey öyle haber verirsin doktoruna canım
elifinannesiii ecemsmom devlete gittiğim için arayamıyorumda doktorum nişan veya su gelirse gel demişti
ecemsmom elifinannesiii sen boşuna hastanede bekleme bence canım olmadı 5 dakika da 1 olursa git çünkü illa nişan gelmesi o an doğum olacak değil uzun sürebiliyor
elifinannesiii ecemsmom sabah kontrole gidip geldim günüm geçtiği için her gün kontrole gelmemi istedi doktor aman ihmal etmeyin
ecemsmom elifinannesiii anladım canım evet hafta olarak son demlerdesin bayağı güzel haberlerini alırız inşallah