@"carpediem__ Sezaryan doğum yaptım şöyle söyliyim berbat bir durumdaydim şişkinlik göz kapaklarima kadar atmıştı lekelenme vücudum komple kararmıştı doğumdan sonra hicbirsey sürmedim sadece her duşta kese yaptım geçti kalmadı şuan 20 haftalık hamileyim daha birşey yok ilerleyen aylarda aynı durumu yaşamam inşallah